.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشدید طرح امنیت اخلاقی در سواحل گیلان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی گیلان از تشدید طرح امنیت اخلاقی در ایام نوروز در سواحل این استان خبر داد.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، محمد بهادریان عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی اجرای طرح‌های اجتماعی و فرهنگی مناطق گردشگری ساحلی گیلان اظهار داشت: گردشگران در ایام نوروز بیشتر از مناطق سیاحتی مذهبی و جنگلی استان بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال گیلان در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی در سواحل مقام نخست کشور را کسب کرده است، افزود: تابلوها برای راهنمایی و اطلاع‌رسانی باید به صورت مشترک با دستگاه‌های مختلف نصب شود.

بهادریان خواستار راه‌اندازی رادیو دریا در ایام نوروز در گیلان شد و تصریح کرد: رادیو در اطلاع‌رسانی بسیار موثر است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی گیلان از تشدید طرح امنیت اخلاقی در ایام نوروز در سواحل این استان خبر داد و بیان کرد: طرح امنیت اخلاقی تعطیلی ندارد.

وی استفاده از همیاران پلیس در تعطیلات را بسیار تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: همیاران پلیس در ایام تعطیلات به پلیس کمک می‌کنند.

بهادریان بر به‌کارگیری نیروهای همیار پلیس در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان و امامزاده هاشم (ع) در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: گیلان تعداد 2 هزار و 700 مسافر کاشانه فعال دارد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی گیلان با بیان اینکه حدود 700 مسافر کاشانه ساماندهی و شناسنامه‌دار شدند، یادآور شد: 2 هزار مسافر کاشانه به‌ ویژه در مناطق کوهستانی و مذهبی هنوز ساماندهی نشدند.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری حتماً باید با هماهنگی فرمانداران و بخشداران باشد.

بهادریان با اشاره به اینکه از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بدون مجوز جلوگیری می‌شود، اذعان کرد: طرح‌های راهنمایی و رانندگی در تعطیلات نوروز به صورت ویژه اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه سواحل این استان را فرصتی برای سرمایه‌گذاری و گردشگری عنوان کرد و گفت: سواحل گیلان باید از لحاظ کیفی ارتقا یابد.

محمد حسن‌پور با بیان اینکه طرح‌های گردشگری باید به صورت زمانبندی شده عملیاتی شوند، تصریح کرد: استقبال از مسافران نوروزی از نیمه دوم اسفند ماه در گیلان آغاز می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.